יום חמישי, 15 במרץ 2012

"ילד ירוק" איתי מושקוביץ תלמיד כיתה ו' בבית ספר בני עטרות

פינה ברדיו 99 FM – איתי מושקוביץ  "      הילד הירוק"
איתי , תלמיד כיתה ו' בבית הספר בני עטרות, נבחר לייצג את בית הספר בתחרות "הילד הירוק" .
איתי התראיין  ברדיו 99 FM וסיפר כיצד הוא שומר על הסביבה וכיצד הוא תורם לסביבה כ"'ילד ירוק''
שאלנו את איתי מספר שאלות בכדי לנסות ולהבין מיהו ילד ירוק ומה הופך אותו לילד ירוק.
לדברי איתי, ילד ירוק הוא ילד שירוק גם בבית, גם בבית ספר וגם בחיים האישיים.
"הייתי נאמן ירוק  ,כנאמן ירוק הייתי פעיל בבית הספר לשמירה על איכות הסביבה, כלומר, דאגתי יחד עם חבריי הנאמנים לכל כיתה יהיה פח ירוק שאליו ייזרקו שאריות האוכל אשר יועבר לקומפוסטר הבית ספרי,שבעזרתו מדשנים את האדמה . הייתי חלק מקבוצה גדולה שפעלה לשיקום נחל נטוף, נחל העובר בין כל מושבי הסביבה
בעזרת הפעילות שלי כנאמן ירוק בבית הספר אני משפיע על תלמידים נוספים לשמור על איכות הסביבה וכמובן על בני הבית שלי".
כששאלנו את איתי על התחרות שבה השתתף , ענה איתי: ".בתחרות שהייתי היו מתמודדים כול הארץ והתמודדתי על תפקיד הסברתי ברדיו בנושא איכות הסביבה"' . זכיתי במקום השני ואני משתתף בתכנית הרדיו פעמיים בחודש ומסביר על ההתנהגות הירוקה שלנו בבית הספר ושלי בבית".
אלו הם 5 הפעולות שלדעת איתי, יכול כל ילד לעשות ובכך להשפיע על הסביבה: להפחית השימוש במים, לבנות קומפוסט ,להתנדב לארגונים ירוקים ,להשתמש בשקיות מתכלות ולאחסן בקופסאות .

מאת: הילה לוי, כיתה ו'1 קמפוס עיתון דיגיטלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך